بابایی، عصمت
بررسی دانش آموزشی-محتوایی و روش تدریس استادان زبان تخصصی دانشگاهی، و عقاید دانشجویان در مورد روشتدریس استادان زبان تخصصی دانشگاهی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-1]
بالغی زاده، ساسان
بررسی تاثیر مسیر بازیابی کلمات در هنگام خواندن متن بر دانش تولیدی و دریافتی واژگان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 235-258]
بنی اردلانی، مژگان
کاربرد نظارت بالینی برای کاهش فرسودگی معلمین انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 261-289]
ج
جباری، علی اکبر
آموزش مفهوم-محور و تدریس زمان و وجه زبان انگلیسی به دانشآموزان ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 179-145]
ح
حریری اصل، محمد حسین
ارزیابی گروهی و مباحثه معنایی خودجوش در بین زبانآموزان: دو عنصر ایجاد حس حضور اجتماعی در محیطهای اجتماعی و برخط فراگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 144-117]
د
درخشان، علی
سهم واژگان پربسامد عمومی، واژه های اصلی علمی و واژه های علمی فنی در درک مطلب متون انگلیسی برای اهداف ویژه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 291-318]
دوبختی، لیلا
چگونه نویسندگان کار خود را در بخش مقدمه مقالات معرفی می کنند؟ تحقیقی مبتنی بر تحلیل ژانر بر روی مقالات پژوهشی کمّی و کیفی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 181-207]
ر
رشیدی، ناصر
آموزش براساس پساروش و درک معلمان زبان انگلیسی : آیا روند امید بخش است؟ [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 82-55]
س
سارانی، عبدالله
آموزش صریح ویژگیهای منظورشناختی: بررسی تاثیر این نوع آموزش بر دانش ابزارهای بیان تردید در نگارش دانشگاهی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 53-29]
ش
شفیعی، سمانه
بررسی تاثیر مسیر بازیابی کلمات در هنگام خواندن متن بر دانش تولیدی و دریافتی واژگان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 235-258]
ض
ضهرابی، محمد
چگونه نویسندگان کار خود را در بخش مقدمه مقالات معرفی می کنند؟ تحقیقی مبتنی بر تحلیل ژانر بر روی مقالات پژوهشی کمّی و کیفی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 181-207]
ط
طاهرخانی، رضا
بررسی دانش آموزشی-محتوایی و روش تدریس استادان زبان تخصصی دانشگاهی، و عقاید دانشجویان در مورد روشتدریس استادان زبان تخصصی دانشگاهی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-1]
طلعتی باغ سیاهی، امرالله
آموزش صریح ویژگیهای منظورشناختی: بررسی تاثیر این نوع آموزش بر دانش ابزارهای بیان تردید در نگارش دانشگاهی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 53-29]
ع
عطایی، محمود رضا
بررسی دانش آموزشی-محتوایی و روش تدریس استادان زبان تخصصی دانشگاهی، و عقاید دانشجویان در مورد روشتدریس استادان زبان تخصصی دانشگاهی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-1]
فضیلت فر، علی محمد
آموزش مفهوم-محور و تدریس زمان و وجه زبان انگلیسی به دانشآموزان ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 179-145]
ک
کریمی، فرنوش
تاثیرات استفاده از مطالب فرهنگی متفاوت بر روی اضطراب در خواندن، خودکارایی در خواندن و مهارت خواندن دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در کلاسهای پروژه محور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-83]
م
مالمیر، علی
سهم واژگان پربسامد عمومی، واژه های اصلی علمی و واژه های علمی فنی در درک مطلب متون انگلیسی برای اهداف ویژه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 291-318]
مرعشی، حمید
کاربرد نظارت بالینی برای کاهش فرسودگی معلمین انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 261-289]
مرندی، سیده سوسن
ارزیابی گروهی و مباحثه معنایی خودجوش در بین زبانآموزان: دو عنصر ایجاد حس حضور اجتماعی در محیطهای اجتماعی و برخط فراگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 144-117]
مقدم، میثم
بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 319-352]
منصورزاده، نورالله
آموزش براساس پساروش و درک معلمان زبان انگلیسی : آیا روند امید بخش است؟ [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 82-55]
مهرپور، سعید
بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 319-352]
نفیسی، زهره
تاثیرات استفاده از مطالب فرهنگی متفاوت بر روی اضطراب در خواندن، خودکارایی در خواندن و مهارت خواندن دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در کلاسهای پروژه محور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-83]
ه
هرسج ثانی، رضوان
آموزش مفهوم-محور و تدریس زمان و وجه زبان انگلیسی به دانشآموزان ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 179-145]